U příležitosti 15. výročí založení společnosti …

Vize, cíle a vytrvalost. Úprava vody fascinuje začínajícího podnikatele již od mládí. Vize, že každá domácnost by měla mít zdravou vodu, byla následována jasným cílem stát se lídrem na trhu. „Na začátku byla nanejvýš hrstka lidí, kteří věřili mně a mému nápadu. Mnozí mě považovali za blázna. Vždy jsem ale pevně věřil ve svůj vývoj a svou vizi zdravé vody, riskoval vše a vytrvale šel svou cestou,“ vzpomíná na začátky Schriefl. Skutečně se mu podařilo využít mezery na trhu. V současné době se na celém světě používá přibližně 100 000 jednotek. Aquavital je tak jasnou jedničkou v oblasti fyzikální úpravy vody.

Marketing prostřednictvím vytváření sítí. Na začátku byla vize a skvělý produkt – a samozřejmě příliš malý rozpočet na marketing. Proto bylo nutné přijmout netradiční opatření, aby se prosadili. A protože je Leo Schriefl v každém ohledu nekonvenční, vytvořil si vlastní systém. Marketing prostřednictvím vytváření sítí. Celebrity a názoroví vůdci, kteří používají a propagují jeho produkt. „Tobias Moretti, Thomas Sykora, Roland Düringer, Heinz Kinigartner, Renate Götschl, Marc Webber a mnoho dalších jsou spokojení zákazníci společnosti Aquavital, kteří mi velmi pomohli zvýšit povědomí o mých produktech,“ říká Schriefl.

Ocenění, inovace a exportní ofenziva. Schriefl je potížista v tom nejlepším slova smyslu. Díky mnoha oceněním, mimo jiné od Ministerstva života a Ministerstva hospodářství, podnikatel neusnul na vavřínech. Naopak. Pokračoval ve výzkumu a investicích do inovací. V arabském světě se prosadil například vybavením obří kryté lyžařské sjezdovky v Dubaji a zařizoval sídlo ománského sultána. Od té doby je společnost Aquvital stálým hráčem ve Spojených arabských emirátech (SAE) na pravděpodobně největším staveništi na světě. „V nejlepších dobách jsme vyváželi do 42 zemí. Před několika lety jsme se kvůli hrozící hospodářské krizi rozhodli stáhnout z východní Evropy. Od té doby jsme se velmi silně zaměřili na německy mluvící země a Arabské emiráty. Zejména tam, kde je voda nedostatkovým zbožím, sázíme na nejvyšší úroveň kvality, kterou s nadšením vyvíjíme pro jakýkoli úkol, ať už je jakkoli velký, jako je krytá sjezdovka uprostřed pouště,“ pokračuje Schriefl.

Sociální angažovanost. Navzdory úspěchu své společnosti Schriefl nikdy nezapomněl, že sám pochází ze skromných poměrů, a proto se angažuje i v sociální oblasti.

Zlatá edice k výročí. K 15. výročí uvedla společnost Aquavital na trh prémiový vápenný magnet s Megaspinem v edici GOLD v rámci veletrhu „The Big 5“ v Dubaji. „Poptávka po prémiovém modelu existuje již delší dobu. Patnácté výročí jsme využili jako příležitost k představení této ZLATÉ edice. Jako poděkování našim zákazníkům a přátelům jsme vylosovali tři kusy edice GOLD. Těšíme se na dalších 15 let zdravé vody se společností Aquavital,“ uzavírá Schriefl.